Видалення облікового запису та Ваших персональних даних
Видалення облікового запису та Ваших персональних даних
Останнє оновлення: 20 вересня 2025 року
Ця сторінка описує нашу політику та процедури щодо видалення Ваших персональних даних, а також містить інструкції, як саме Ви можете керувати Вашими персональними даними в мобільному додатку.
Видалення облікового запису та персональних даних
Ви маєте право видалити або вимагати, щоб Ми допомогли Вам видалити Ваші персональні дані, які ми зібрали про Вас. Наш Сервіс може надавати Вам можливість видаляти певну інформацію про себе безпосередньо через Сервіс (наприклад, редагування та видалення оголошень). Ви також можете зв’язатися з Нами, щоб надіслати запит на доступ, виправлення або видалення будь-якої персональної інформації, яку Ви надали Нам.
Для видалення Вашого облікового запису, або з приводу будь-яких інших питань щодо Ваших персональних даних, звертайтесь, будь ласка за контактними даними Технічної підтримки:
✉️ avendu.contact@gmail.com
📞 +38 (068) 031 00 77
Telegram | Viber | WhatsApp - Технічна підтримка
Також Ви можете залишити звернення до Технічної підтримки через додатку (дивіться інструкцію нижче).
Всі дані стосовно Вашого облікового запису, опубліковані оголошення та фотографії будуть видалені за Вашим запитом. Ми повідомимо Вас про видалення відповідним листом на Вашу електронну адресу.
Керування персональними даними в мобільному додатку
Якщо Ви опублікували оголошення, Ви можете його редагувати (додати або видалити фото, змінити контактну інформацію тощо). Ви можете повністю видалити оголошення і, таким чином, вся інформація, що стосується даного оголошення, буде відразу видалена на стороні нашого Сервісу, без можливості відновлення. Ми не зберігаємо Ваші персональні дані після того, як Ви видалили їх через відповідний функціонал мобільного додатку.
З приводу будь-яких інших питань, що стосуються видалення Ваших персональних даних, звертайтесь, будь ласка, на електронну адресу або через Технічну підтримку (дивіться інструкцію нижче).
Інструкції щодо звернень до технічної підтримки та видалення оголошень
Технічна підтримка
Щоб звернутись до технічної підтримки, будь ласка, перейдіть на екран "Профіль", а далі натисніть "Технічна підтримка". Вкажіть тему (за потреби) та напишіть текст Вашого звернення.
Видалення оголошень
Щоб видалити Ваше оголошення, будь ласка, перейдіть на екран "Профіль", а далі натисніть "Мої оголошення". Натисніть на кнопку редагування (в правому верхньому куті), Вам будуть доступні опції для редагування або видалення. Зверніть увагу, якщо Ваше оголошення проходить перевірку, Ви не можете його редагувати. Як тільки оголошення стане активним, функція редагування стане знову доступною.